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アイテム / Effects of Same-language Subtitles on Video Advertisements: The Moderating Role of Advertising Skepticism / ShogakuKenkyukaKiyo_90_4
ShogakuKenkyukaKiyo_90_4
ファイル | ライセンス |
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ShogakuKenkyukaKiyo_90_4.pdf (169.6 kB) sha256 73e7a55e8f90346ceaa405810168acb395bb46f397abc58111eaf25d70d513d5 |
公開日 | 2020-04-01 | |||||
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ファイル名 | ShogakuKenkyukaKiyo_90_4.pdf | |||||
本文URL | https://waseda.repo.nii.ac.jp/record/55037/files/ShogakuKenkyukaKiyo_90_4.pdf | |||||
ラベル | ShogakuKenkyukaKiyo_90_4.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 169.6 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
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