WEKO3
アイテム
GOING WORLDWIDE: MARKETING STRATEGY FOR JAPANESE POPULAR MUSICIAN TO SUCCESSFULLY ENTER THE U.S. MAINSTREAM MARKET
http://hdl.handle.net/2065/38117
http://hdl.handle.net/2065/38117177ef75a-5067-446d-9fe5-959ed900355d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-04-03 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | GOING WORLDWIDE: MARKETING STRATEGY FOR JAPANESE POPULAR MUSICIAN TO SUCCESSFULLY ENTER THE U.S. MAINSTREAM MARKET | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
資源タイプ | thesis | |||||
著者 |
Kao, Ling-Chun
× Kao, Ling-Chun |
|||||
書誌情報 | p. 1-72, 発行日 2012-09 | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | AM | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||
HDL URI | ||||||
http://hdl.handle.net/2065/38117 |