WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "4339ab24-8e73-4530-bb22-7b9a7ec72ad6"}, "_deposit": {"created_by": 3, "id": "35940", "owners": [3], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "35940"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:waseda.repo.nii.ac.jp:00035940", "sets": ["2326"]}, "author_link": ["57224", "57225"], "item_10002_alternative_title_163": {"attribute_name": "その他のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "[Special Issue] Practice Reports on SEND Program : Peer Learning on Collaborative Practice between Japanese Students and Thai Students : Focus on Building up the Place Based on Equality"}]}, "item_10002_biblio_info_151": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2016-12-16", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "163", "bibliographicPageStart": "159", "bibliographicVolumeNumber": "21", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "早稲田日本語教育学"}]}]}, "item_10002_creator_148": {"attribute_name": "著者別名", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "Matsui, Ikumi"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "57225", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_10002_publisher_177": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "早稲田大学大学院日本語教育研究科"}]}, "item_10002_publisher_178": {"attribute_name": "出版者別名", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "Graduate School of Japanese Applied Linguistics"}]}, "item_10002_source_id_152": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "1882-3394", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_10002_source_id_154": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA12272353", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_10002_text_205": {"attribute_name": "URI", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "http://hdl.handle.net/2065/00051766"}]}, "item_10002_version_type_160": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "松井, 育美"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "57224", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2017-02-03"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "WasedaNihongoKyoikugaku_21_Matsui.pdf", "filesize": [{"value": "716.0 kB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 716000.0, "url": {"label": "WasedaNihongoKyoikugaku_21_Matsui.pdf", "url": "https://waseda.repo.nii.ac.jp/record/35940/files/WasedaNihongoKyoikugaku_21_Matsui.pdf"}, "version_id": "3121d70f-fa63-4e68-aafe-30131b10cec9"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "【特集:SENDプログラムの「実践報告」】 協働するタイ人学生と日本人学生の間に起ったピア・ラーニング -対等性を意識した場作り-", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "【特集:SENDプログラムの「実践報告」】 協働するタイ人学生と日本人学生の間に起ったピア・ラーニング -対等性を意識した場作り-"}]}, "item_type_id": "10002", "owner": "3", "path": ["2326"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/2065/00051766", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2017-02-03"}, "publish_date": "2017-02-03", "publish_status": "0", "recid": "35940", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["【特集:SENDプログラムの「実践報告」】 協働するタイ人学生と日本人学生の間に起ったピア・ラーニング -対等性を意識した場作り-"], "weko_shared_id": 3}
【特集:SENDプログラムの「実践報告」】 協働するタイ人学生と日本人学生の間に起ったピア・ラーニング -対等性を意識した場作り-
http://hdl.handle.net/2065/00051766
http://hdl.handle.net/2065/000517668654e598-a2d9-46cc-9718-1f7371fdd008
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
WasedaNihongoKyoikugaku_21_Matsui.pdf (716.0 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-02-03 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 【特集:SENDプログラムの「実践報告」】 協働するタイ人学生と日本人学生の間に起ったピア・ラーニング -対等性を意識した場作り- | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
松井, 育美
× 松井, 育美 |
|||||
著者別名 |
Matsui, Ikumi
× Matsui, Ikumi |
|||||
書誌情報 |
早稲田日本語教育学 巻 21, p. 159-163, 発行日 2016-12-16 |
|||||
ISSN | ||||||
ISSNタイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1882-3394 | |||||
NCID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12272353 | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | [Special Issue] Practice Reports on SEND Program : Peer Learning on Collaborative Practice between Japanese Students and Thai Students : Focus on Building up the Place Based on Equality | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 早稲田大学大学院日本語教育研究科 | |||||
出版者別名 | ||||||
出版者 | Graduate School of Japanese Applied Linguistics | |||||
HDL URI | ||||||
http://hdl.handle.net/2065/00051766 |