WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "9ab56aa1-23a5-4666-9838-bfc7820688c2"}, "_deposit": {"created_by": 3, "id": "65041", "owners": [3], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "65041"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:waseda.repo.nii.ac.jp:00065041", "sets": ["4130"]}, "author_link": ["114598", "114599"], "item_10002_alternative_title_163": {"attribute_name": "その他のタイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "[Special Issue] Children and Japanese Language Education: How Can We Foster Japanese Language Teachers through Practices? : Practice Report How Did I Become an Educator in Japan, after Coming as a Child of Foreign Nationality?: Searching for the Practice through Which Youth Leading Plurilingual and Pluricultural Life Can Create Independent Self"}]}, "item_10002_biblio_info_151": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2021-06-15", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "81", "bibliographicPageStart": "77", "bibliographicVolumeNumber": "30", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "早稲田日本語教育学"}]}]}, "item_10002_creator_148": {"attribute_name": "著者別名", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "Lin, Jinyuan"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "114599", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_10002_publisher_177": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "早稲田大学大学院日本語教育研究科"}]}, "item_10002_publisher_178": {"attribute_name": "出版者別名", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "Graduate School of Japanese Applied Linguistics"}]}, "item_10002_source_id_152": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "1882-3394", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_10002_source_id_154": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA12272353", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_10002_text_205": {"attribute_name": "URI", "attribute_value_mlt": [{"subitem_text_value": "http://hdl.handle.net/2065/00080857"}]}, "item_10002_version_type_160": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "林, 錦園"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "114598", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2021-06-18"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "WasedaNihongoKyoikugaku_30_16.pdf", "filesize": [{"value": "626.6 kB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 626600.0, "url": {"label": "WasedaNihongoKyoikugaku_30_16.pdf", "url": "https://waseda.repo.nii.ac.jp/record/65041/files/WasedaNihongoKyoikugaku_30_16.pdf"}, "version_id": "c95df297-245a-44ff-87ac-0659e2ced838"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "【特集】子どもと日本語教育 -専門家の養成・研修のあり方を実践から考える- 実践報告 「外国につながる子ども」だった私が実践者になる時 -複言語複文化間に生きる若者が主体的な自己を創出する実践を目指して-", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "【特集】子どもと日本語教育 -専門家の養成・研修のあり方を実践から考える- 実践報告 「外国につながる子ども」だった私が実践者になる時 -複言語複文化間に生きる若者が主体的な自己を創出する実践を目指して-"}]}, "item_type_id": "10002", "owner": "3", "path": ["4130"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/2065/00080857", "pubdate": {"attribute_name": "公開日", "attribute_value": "2021-06-18"}, "publish_date": "2021-06-18", "publish_status": "0", "recid": "65041", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["【特集】子どもと日本語教育 -専門家の養成・研修のあり方を実践から考える- 実践報告 「外国につながる子ども」だった私が実践者になる時 -複言語複文化間に生きる若者が主体的な自己を創出する実践を目指して-"], "weko_shared_id": -1}
【特集】子どもと日本語教育 -専門家の養成・研修のあり方を実践から考える- 実践報告 「外国につながる子ども」だった私が実践者になる時 -複言語複文化間に生きる若者が主体的な自己を創出する実践を目指して-
http://hdl.handle.net/2065/00080857
http://hdl.handle.net/2065/000808574996fff2-ddd7-4e07-aa53-ae9d3d1aee68
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
WasedaNihongoKyoikugaku_30_16.pdf (626.6 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-06-18 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 【特集】子どもと日本語教育 -専門家の養成・研修のあり方を実践から考える- 実践報告 「外国につながる子ども」だった私が実践者になる時 -複言語複文化間に生きる若者が主体的な自己を創出する実践を目指して- | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
林, 錦園
× 林, 錦園 |
|||||
著者別名 |
Lin, Jinyuan
× Lin, Jinyuan |
|||||
書誌情報 |
早稲田日本語教育学 巻 30, p. 77-81, 発行日 2021-06-15 |
|||||
ISSN | ||||||
ISSNタイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1882-3394 | |||||
NCID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12272353 | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | [Special Issue] Children and Japanese Language Education: How Can We Foster Japanese Language Teachers through Practices? : Practice Report How Did I Become an Educator in Japan, after Coming as a Child of Foreign Nationality?: Searching for the Practice through Which Youth Leading Plurilingual and Pluricultural Life Can Create Independent Self | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 早稲田大学大学院日本語教育研究科 | |||||
出版者別名 | ||||||
出版者 | Graduate School of Japanese Applied Linguistics | |||||
HDL URI | ||||||
http://hdl.handle.net/2065/00080857 |